FESTLOKAL – För stora och små evenemang

Vår stora festlokal i Annexet – Stora Salen – Svedalas stolthet
Vi har kapacitet för 20-100 personer på samma gång. Inget evenemang är för litet (men kanske för stort)
Bäst lämpar lokalen sig för fester 40-70 gäster om det skall var dans, annars upp till 90 sittande gäster.

Lokalen är stor, men kan enkelt göras mindre med avgränsande väggar.
Vi har haft glädjen genom åren att arrangera många olika typer av arrangemang så du kan med förtroende lägga ditt evenemang i våra händer och se till att det löper på smidigt.

EXEMPEL: Fest-tillställning kvällstid (Lördag kl 18-01) med dukade bord långbord i mindre grupper, kandelabrar och utsmyckning, feststämning i belysning, yta för liveband och dansgolv, fullt utrustad bar, bubbel vid ankomst, förrätt, middag i bufféform, avdukning vid bordet, dessert, kaffe & kaka.
Pris från 550:-/gäst vid 40 personer beroende på innehåll i menyn. (ej alkoholhaltiga drycker)

Se länk till vårt reklamblad som gäller för bokningar tom 2025-06-30 (LÄNK)

MAT & DRYCK: Vi har ett komplett kök som kan leverera det mesta. Allt från en kaffe med kanelsnäcka till en stor buffé eller en 3-rätters med bordsservering. Vårt eget kök kan leverera mycket och tillsammans med våra samarbetspartners är ingenting omöjligt. All mat och dryck som serveras i våra konferenslokaler levererar vi, vilket innebär att Du inte kan ta med egen mat och dryck till ditt evenemang. Vi levererar dock inga alkoholhaltiga drycker, men vi kan om du vill, hjälpa till att servera den alkohol som Du i så fall får ta med dig till lokalen.

DESIGN: Se bilder ovan i bildspelet hur det kan se ut – men bäst upplever man det på plats. Lokalen kan seatas helt hur Du vill ha det. Långbord eller i grupperingar. Dansgolv, scen, liveband m.m. Inget är omöjligt. Vi bestämmer utformning och dekorationer tillsammans, så allt blir som Du vill ha det.

PERSONAL: Vi tillhandahåller all serveringspersonal för att ditt arrangemang skall gå så smidigt som möjligt. Vi kan också erbjuda, mot extra kostnad, bartender, toastmaster, underhållning med allt från DJ, trubadurer till hela dansband och rockorkestrar. Kom med förfrågan, så löser vi det.

TEKNIK: Vi har trådlösa mikrofoner och högtalare på plats i lokalen och flera stora 80″ LED-skärmar på stativ som kan visa bilder och filmer. Vi har även möjlighet att sätta upp scengolv, extra ljud, ljus m.m.


Då kostnaden för lokal och personal är mestadels lika oavsett antal deltagare, måste vi ta ut en extra grund-kostnad om arrangemanget har färre än 40 deltagare på kvällstid, för att täcka våra overall-kostnader. Moms ingår i prisexempel med 12% restaurangmoms.

Vi lämnar alltid en offert med fast pris på alla förfrågningar.

Boka en visning av lokalen, så ser vi hur vi kan lösa dit evenemang till en rimligt kostnad.

(alla priser är exempel och pris tas fram unikt för ditt evenemang beroende på arrangemangstyp)

———————————————-